Saturday, October 29, 2011

Kisah Taman Sekebun BUnga


Assalamualaikum .
Aku suka taman bunga ! Kau suka ? ape aku kesah . xdelah gurau je saje nak share gambar-gambar aku pi taman Tengku Anis hari deepavali aritu.. 


takde ke orang nak bagi aku bunga ? ok pi cari taman bunga lah.
hheeee
silau dek panas terik ye :)

Sebenarnya tak plan pun nak gi sini. Sebab pada hari Selasa, 26 Oct 2011 atau hari deepavali..hee ntah mengigau ape office aku tutup julung-julung kalinya.(sebab owner company kitorang India kot) Kalo tak,aku tunggu hari raya je la setahun sekali baru office tutup. Aku pergi kejap je dalam pukul 5petang. 1 hari kat umah aku tak taw nak pergi mane tiba-tiba ada panggilan hangit dari kawan aku nak pergi taman tengku anis. Aku join je mane orang ajak jalan-jalan.


Kisah taman bunga aku ye,ramai juga orang masa tu. Ramai yg datang tu jogging dan bt photoshoot. Hehehe...peluang ni nak gunakan DSLR kawan aku.Huahua Apalagi..bawak Nikon dan try ambik gambar. Yg jadi model aku and kawan aku jugak lah :) Mana ada org lain. Hasilnya, x der lah cantik sgt sbb beginner kan. Kata org practice make perfect. So, byk lagi nak kena belajar.



Ok, ni antara pic-pic masa photoshoot yang agak memualkan kat taman bunga istana tu. Nak tengok semua ada kat  sini.

mummy to-be yang belakang tu memang arrgghh mengada!

tempat sama,gaya kedua taktahu hapa!!.huahua!
ade ke garden bunga macam nih kat malaysia ? kalau ade bagitahu please. hhee

terserempak dengan Fatin pulak kat sini. hhee

sorang tutp perut,sorang model Sintok,sorang ustazah to-be. HEHE

  haaaa,hijaukan mata dan otak sekejap. Sini best jugak kalau jalan jalan dengan husband wanna be.
 That's all for TAMAN SEKEBUN BUNGA haku=)

berangan yang tak sudahh . 

haha



till then, 

ciaoww~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters