Tuesday, October 18, 2011

hujan pagi COOL lah~~


Hujan pulak harini. Bukan ta suka hujan, nanti kena bawak payong la bila nak kuar masuk opis nanti..huhu ingatkan nak kuar  jalan~jalan  jap lagi waktu lunch, tapi bila hujan turun... Atoiii... kusangkakan panas berpanjangan rupa hujan jugak di pagi hari!!! And dikala jem , meredah hujan pon hobi aku akan timbul serta merta iaitu hobi bila takde kerja ialah ambil gambar sendiri. Yes, dekat Fesbuk aku tu, gambar tangkap sendiri je aku rasa dah ada beratus-ratus dah. Hekhek ;P


 Continue cerita sebenar hujan and jem tadi - Disebabkan hujan dan jem, maka dengan tidak sengaja aku sampai lewat kat opis dalam 6 minit. 6 minit je okeh! tapi bila bukak je komputer nak antar email2 sume, kring kring kringgggggg call from cms a.k.a (cctv company berpusatkan HQ senang cite) aku tanya why late! huh! 
HUJAN LA DER! panggggggg aku kena sound. lagi pon arini memang hujan and jem, and aku memang terlewat yang tidak disengajakan, terima la alasan aku. Tak caya ? Come to my branch,I will allow you to check my attendance for this year la beb. Terbaekkkk la.HAHA :)

Tata ! Selamat Berkerja ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters