Tuesday, October 11, 2011

Gambar Sendiri Lagi~~


Salam sejahtera!

Okay..hehe ni la entry yang aku nak buat hari tu..pasal gambar je pun..rasanya setiap blog dan entri-entri mesti ada gambar kan? perlu ke gambar? ye! supaya bila anda baca entri-entri aku yang panjang berjela ni tak bosan..haha..tapi tu jawapan kebanyakan daripada korang bukan? hehe

tapi dalam blog aku ni, setiap..SEMUA gambar mempunyai maksud tersendiri kecuali entri yang bukan berunsur personal..yang faham, faham la..yang tak faham akan menganggap gambar tersebut sebagai selingan mencantikkan blog je..kadang-kadang, entri tu cuma kiasan, yang tersirat je..gambar yang menunjukkan yang tersurat..hee..adoii tiba-tiba aku malu pulak bagi tau korang rahsia ni.. =P 


jerawat oh jerawat~~~
okay, mana aku amik gambar-gambar ni? daripada ehsan jana memory fon aku..huahua. if ade gambar yang aku cari lam google or mane2 la, aku akan kreditkan awal-awal kat bawah header tu..mana-mana gambar yang ada url blog ni, tu gambar daripada sumber aku tangkap sendiri time aku kepuasan..huh.



hmm..tapi hari tu..masa aku edit blog, semua gambar dalam entri sebelum minggu terakhir bulan Mei 2011 hilang..huhu..tapi okay la, yelah kena okay, sebab da ilang..haha aku kena terima la bia pun aku xreti nak edit blog nihlepas ni, kalau anda baca entri aku, agak agak macam tak faham, tengok la gambar..lepas tu tafsir sendiri..hehee

psst~ masih belum ada mood nak kemaskini blog aku yang weng ni...




1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters