Saturday, October 22, 2011

SEJUK TAHAP GABAN !

Sejuk Tahap Gaban. Sejuknyer pagi ni, saya di opis sedangkan ramai yang sudah bercuti kerana hari ni hari minggu. Can u imagine, this big big company, tapi opis aku hanya ada tiga orang pekerja yang bekerja. Hari ni sampai awal la jugak kat opis sebab pagi tadi aku mandi awal la jugak kul  pagi. Dari semalam lagi aku sejuk giler. tahap maksimum dan hari ini aku rasa macam tak leh duk lam opis je aircond macam air batu da ni.freeze terus!


Tutup aircond kat opis hari ni.
Sekarang November, da masuk musin hujan di pantai timur. dari petang semalam lagi hujan sampai arini duk renyai-renyai lagi. Nak jemur kain pun tak boleh, so lepas ni terpaksa keringkan guna kipas la nanti.Hujan ke hapa ke, kerja tetap kena pergi kerja jugak ;(


eiiii tolongla sejuk tak leh nak cakap da, tangan pun da keras nak menaip,. Macamane la nak pergi bermaustatin kat negara bersalji hujan cam ni pun da tak tahan. Rasa macam kat negara bersalji je arini.Heee =)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters