Saturday, October 8, 2011

cerita myvi ku kena calar..


assalamualaikum..

malam2 gini terasa nak bercerita pulak.. alkisahnya cikMYvi yg ditatang minyak yang penuh tuh tercedera jgk akhirnya. nasib baik tak parah.. cuma terluka sikit aje.. aku tak kisah sangat pun.. tp kisah lah jugak seposen kan.. kisah kejadiannya berlaku petang semalam, masa g hantar abang aku nak gi Bangkok, ingat pastu nak g  servis cikMYvi tuh, ni bartembah repair lah fulak..haishhh. ;(

sambil duk tunggu mak sdara pi hantar abg aku kat gate,aku bermain2 bergumbira bergelak ketawa ngan Adha,my cousin and aku nak masuk parking, aku xnampak pakcik punya besau..aku nampak die atas motor, ingatkan motor biasa ni,rupanya motor roda tiga ;( alahai cikMyvi aku bergesel ngn motor roda tiga.. sorang pakcik yang bawak motor tuh.. die parking salah and die senyap je pastu. dia tak tengok lngsung kata aku, tunduk ja walaupun aku sgt2 pasti yg dia tahu aku da bersabar..hehe.. tp dr gayanya takde sikit rasa bersalah pun.. muka mencuka je...


 tengokla dekat2..ketaku kemek..

boleh tahan scratch.... Aisehhhhhh.....:(

pastu tengok pakcik tuh, berlalu camtu je.. rasa cuak pulak. sekali lagi aku buka pintu, tengok lagi belakang kereta... awwww... ada kesan calar dua baris... yg apkcik tu pulak ngn muka sombongnya laju je berjalan pergi.. seolah2 saya takde depan matanya... mmg geram dan rasa nak marah pun ada... geram ngn sikap dia sebenarnya... dah buat salah, tp takde nak minta maaf ke apa.. terbalik pulak, dia yg tarik muncung dan angkat muka..

Drive balik dengan hati sendu.

2 comments:

fizzy cola said...

awk,,byk2 la bersabar ek...
t kalo awk trjmpe pkck tuu bley..awk g claim kt dy cpt2 huhuhu

nurul azuani said...

redha je la..da nasib pakai keta ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters