Friday, October 14, 2011

Penat Hari Minggu


Hari ini, aku sangat penat. Kerja dan kerja , start 9.00 am dan baru habis 6.00 pm. Dipanggil sebagai kuli-kutief.. Begini lah hidup sebagai pekerja yang makan gaji je.. :) . Apa-apa pun, aku tidak la menyesal menjadi pekerja cemerlang kerana dengan gaji yang aku dapat la cikit2 aku setiap bulan mampu menampung ibubapa aku dan bayar hutang bank nih. Walaupun tak mewah tapi Alhamdulillah mencukupi. Jadi, jangan mengeluh ye Wani.
Pagi jumaat biasa la sibuk sket sebab terlalu sibuk sampai makanan sarapan pagi pun di makan masa tengahari. Nasib baik makanan tak basi..huhu… Kerja non-stop, nasib baik HQ aku baik hati la konon bagi 2jam rest pada hari jumaat.. sebab kelantan kena tutup waktu jumaat… =)
Apa yang menarik berlaku hari ini?huhu Tak ada apa-apa pun yang menarik pun cuma hari ini aku rase macam nak putus je urat tangan aku nih duk key in  transaction  dalam sistem. Dahla terpaksa berhadapan dengan seribu macam perangai pelanggan. Aduh!! Sabor jelah. 
Alhamdulillah, kerja aku semuanya berjalan dengan lancar. Tiada masalah yang timbul. Hehe..Nasib baik ada blog ni adalah tempat untuk aku meluahkan perasaan yang penat ini.. hehe..Apepom, aku harap esok tidak sebusy arini. Boleh la aku update blog nih.hehe. 
good nite uols….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters