Sunday, November 20, 2011

holiday mari

Yezzaaa.. Kembali bersiaran setelah sekian lama malas update blog..hee :)Best betul cuti, sampai rasa malas pulak nak balik kelate.. Hakhakhak.. Aku start cuti dari hari khamis sampai hari senin bak kata orang indon.. Tu yang best tu! Rasa macam pergi honyemoon pulak! Awwwwww.. 



meme r aku suka ambik gambar lam fitting room. actually bukan lam fitting room jugak, tapi dimana ade cermin besar,disitu la aku snap !

ni teman 'kakak' cari dress for syasa wedding,  kena cari dress pink sebab die nak kawan-kawan die pakai dress pink. :) wat to do, kawan kan :)) kena puas kan hati die jugak di hari bahagia die.

yuppp..cari benda tersembunyi ..hehe

kedai ni satu kedai cermin besar.hehe

jumpa lagi pokok krimas ni. tahun lepas pegi da bergambar kat luar pavi, tahun ni kat dalam lak :)

taktahu nak pergi mane, jalan-jalan tokyo street aja :)


 testing yeaw..hee harga cekak ni rm4.90, tapi aku xbeli lah. macam budak2 je.hehe

 yes , my hero forever and ever~!
 ini hari kedua aku,pergi kedai slnzens buat bulu mata kaci lentik habis la. 
aku takbuat pun, kakak ni yang buat and makeup. mahal syehhh barang makeup die. no money, no talk.

hari suda sore, itu je la aktiviti di hari cuti..da nak balik bye !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters