Saturday, March 19, 2011

Ke majlis perkahwinan kawanku.suhailey.

Last Thursday 17 march 2011,me n my bff attended my bff's wedding at Baung...haha.Guess what,i never know the wedding theme colour..but coincidently kami pakai tema yang cikit2 menepati tema hari tu iaitu merah.

hehe aku nak gi wedding...tapi aku punye baju pinkkkkk..
yeah..peace no war pangantin baru!!ohhhhhoooo..:P

 ermmm..congratulations to her coz selamat jugak jadi wife kepada nor mohamad yang berchenta kira-kira 5tahun jugak la.. ingat lagi first time die gi jumpa..aku teman diorang..hahaha..maklum la kunun-kunun takut xhensem mamat ni..kita lari la kann tuptup boleh la tahan...akhirnya ke jinjang pelamin la semalam..hahahaha.. dan syukur alhamdulillah tepat 12.51 tengahari pada hari khamis,


Oh I heart this photo so much!! i dunno why.

Oh..bila BFF ku dah sampai..sesi fotografi pun bermula..jangan kata panas..apa2 yang jadi pun tak dihiraukan lagi..Inilah kawan ku si pengantin itu..and again wish to you..
Selamat Pengantin Baru SELLY!!

sah le wan noor suhailey bertukar status isteri orang or she tittle now married or lagi k..lebih senang la..hehe ----->;"she's not single". But im single lagi doe..hahaha
ni gambar aku dengan die ..:) mood : boleh lagi posing gile..whatever la..hihikk..


husssband die oke!...ok la hensemmmm la jugak..ceeiitttt!! :D with ana..:D yang datang bersama aku..tapi lupa nak bergambar skali..:( and di perakhiran cerita..
aku akhiri gambar die dengan kawan aku sohang lagi ANA =) di hadapan pelaminn die..


hehe........ :p

kepada kau suhailey.ku doakan semoga perkahwinan yang terbina kekal abadi.smeoga jadi isteri yang setia pada suami..ehemehem.. jadilah yang terbaik diantara yang terbaik oke!! all da best malam2 fresh mu..hahahaha..bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters