Thursday, March 10, 2011

greenhangout~~~

assalamualaikum awak..

hihi :)
ni gambar masa saya kuar dengan syasa adabi yang balik bercuti kelantan..hehee
waktu ni saya dipaksa oleh syasa suh saya drive jugak cari umah tunang die kat pasir mas..huhu

thennnnnn drive la..

saya drive sorang2 cari kampung repek,pasir mas..

akhirnya..jumpa jugakkk... saya ambik gambar die yang drive..hehe ;P
kitorang jejalan kbmall....


pic dengan kazen syasa lupa nak ambik..tapi i wish to her nurul fatihah yang tengah menunggu result spm :) gudluck dear result nak kuar xlama lagi weh! huhu




ni bukan boifren saya ye.. ini adik syasa, name die aiman adabi..hehe memang tinggi gilerr, boleh teka x umur die bape?? baru form one.. kira sendirik lak umur die ek..:D sesi makan n snaping LoL; makan kat food court kb mall.. kat kedai kasut...ohhhhh! terambik gambar..heee~~ senyum saya untuk awak..saya da nak balik... saya xreti nak cite2 panjang..ending cite saya xtaw la betui ke x.. hehe :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters