Thursday, March 3, 2011

confuse xoxo

semalam cuti..
errmmmmmm..kemana lagi aku kalau cuti2 ni..kedai-kedai yang boley aku habiskan duit la..adoiiii bila duit nak duk lama sket lam beg aku ni....huhu agarrrr duit boley banyak-banyak cam orang lain...:)
da bulan lepas lagi aku set nak beli baju kurung~~ so,semalam pegi shopping complex,ape lagi..ade abju berkenan la jawabnya,,terus la aku beliiiii... dua pasang..
alaaa bukan mahal pom..nampak je gergous cam mak datin.. murah je. aku bukannya berdoit nk beli mahal2..huhuhu tapi baju taste aku kot..huhu.. n berbaloi da kot harga die.. ni baju die


taadaaaaaaaaa....


 
tapi kan... aku konfius giler nak beli kaler ape...aku choose kaler biru then aku beli pink...omgg... confuse sehhh,,
sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters