Monday, March 28, 2011

My dream - part1


Wah tajuk untuk aku kali ni "My Dream" or ''My Dream Destination'' sangat la best. Memang kena sangat lah dengan aku yang suka berjalan ni..huhu Ye aku memang suka berjalan.
Suka sangat-sangat. Kalau ade rezeki lebih, lebih la jaraknya. Tapi kalo rezeki cume yang adoo, pendek je la jaraknye kan. Banyak sebenarnye my dream destination ni.
Ok nanti aku buat la entri2 sambungan yang aku nk pergi or aku pergi yek...
hehe
Ok itu dia antara my Dream Destinations.. Best nye kalau dapat pergi kan.. Best lagi kalau ade orang yang bermurah hati nak sponser kan. Tak gitu? Haha. Okeh la.. Itu sahaje untuk tajuk ni. Sekarang mahu pergi melawat Mastraveller.com tengok destinasi menarik sambil berangan lagi..huhu.
tapi kan, my bff sampai dulu dari i..:( gi honeymoon..nasib she bought something balik pengubat duka lara kat aku,cokelat from langkawi :P

cokelat honeymoon..hehe

5second after..haha
da habis cokelatnya awak..hihi
assalamualaikum ye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters