Monday, September 26, 2011

LINE INTERNET KENA POTONG...


Apa?.. Kena potong?

Dear Customer
Thank you for choosing STREAMYX!
We’re sorry but your account has been suspended. 
For self payment please click here to check out available payment channels.
Best Regards,
STREAMYX lol..
----------

HEH HEH HEH..
Malu aje... baru sehari aku tak berfacebook, beremail... Streamyx aku kena potong da... 2 bulan tak bayar... heh heh hee... nak buat macam mana. dah tak dapat bil(padahal dapat je), aku tak ada kad kredit lak nak bayar online... bila dah kena potong baru la tanya, rupanya boleh bayar bank in kat maybank... apa lah. aku cuma malas nak call 100 tu je... malas la nak call orang... apatah lagi kena bercakap dengan orang yang aku tak kenal... tapi dah kena potong tu, terpaksa lah... heh heh heh... malu tul la... jangan citer la kat orang...
Hah? Apa? Kene potong?..


Ha , itula..dah betul-betul kena potong.Haruslah digelabahkan.. Mana boleh kalau takde line internet.Susah-susah. Segala kerja akan tertangguh. Tapi, elok juga.. boleh buat kerja lain pulak ye..Kerja apakah itu yang tak menggunakan line internet..?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters