Thursday, September 29, 2011

Kisah Malam Jumaat Yang Awesome~



Salam dan selamat malam jumaat semua..
Dalam tengah sibuk-sibuk mengemaskini blog, aku terlupa yang sebenarnya blog sudah menjangkau umur 2 tahun! Tak sangka blog ini masih aktif dan berguna la jugak pada aku setelah 2 tahun ia beroperasi.  


Ingat lagi awal tahun 2010 pada tarikh 1 febuary, iaitu tarikh kelahiran keramat tercipta blog aku..huahua. Mula-mula blog amat popular lah time ni dan aku masuk blog hampir setiap hari(bia pun da kuno,aku yg baru taw). Tetapi selepas kemunculan Facebook, blog makin menyepi sehingga pada tahun 2010, blog ini bagaikan hilang arah tujuan. Tak banyak post dan tak aktif. Semuanya kerana masing-masing mabuk layanan Facebook. Kegilaan aku pada Facebook teramat tingginys hingga aku fail exam account sem1 terlupa yang aku ada blog yang perlu untuk dicoret...

Tahun 2011 telah membuka lembaran baru kepada  aku sendiri. Tiba-tiba nak aktifkan blog pulak. Titik mulanya adalah aku tengok ramai jugak berniaga,mencoret kata hati,fesyen pakaian, menternak lemak dan sume ade kat blog. Dan blog da macam menjadi agen penyampai maklumat ja pada aku tentang seharian. Banyak jugak lah tolong promosi kat orang luar.

Sejak mula dibina sehingga kini blog sudah hampir 2 tahun ni,malam jumaat ni baru aku rasa nak publish blog aku yang tak seberapa nih. Alhamdulillah. Dan saya berharap blog c akan terus berjaya sehingga kita menjadi antara blog komuniti yang terbaik yang pernah ada di dalam alam siber ini. Yeahh! Kita sebagai harus berbangga dengan blog ini kerana, saya pasti tidak banyak kementerian atau pun jabatan yang mempunyai blog seperti ini. Tah-tah tak ada langsung..huahua.  Tah la tak pernah nampak pula..HAHA 

Aku berharap blog ini akan terus maju ke depan, bukan sahaja kemaskini dengan banyak bercerita bukan apa aku failed la sket bab cerita-cerita neh sejak form 4 lagi dan aku agar korang semua yang melayari blog ini akan dapat manfaat serta kebaikan dari blog ini. InsyaAllah. Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters