Monday, August 8, 2011

Buka Puasa Bersama #2 2011


Hari ini pertengah bulan Ramadhan. Terasa begitu pantas masa berlalu. Pejam celik jalan duduk dah nak dekat sebulan berpuasa..Disebabkan saya tidak mempunyai ingatan yang begitu kuat untuk mengingati semula semua peristiwa di masa akan datang, aku TERPAKSA gunakan blog ini sebagai penyimpanan memori kenangan. Hee... Terpaksa la konon...kwang kwang =)
                                           mulakan gambar aku depan restaurant tuh ye!

Ramadhan kali ini agak berbeza dari tahun sebelumnya. Walaupun Ramadhan tahun ini bukan Ramadhan kedua saya berkerja, tapi Ramadhan kali adalah Ramadhan pertama aku berumur 21tahun..haha..Yup Alhamdulillah.... Sebelum saya mengerakkan kaki membuat persiapan hari Raya esok, saya ingin berkongsi gambar-gambar saya di majlis buka puasa #1 bulan Ramadhan tahun ini. Bersiap sedia la dengan plastic bag, kerana gambar-gambar ini mungkin akan membuat kamu muntah bertalu-talu. Hee... 

ni kawan sekolah rendah lagik. sekarang sekerja pom iye jugak =) 

Ramadhan tahun ini aku berpeluang berbuka puasa bersama kawan sekerja dari Terengganu. Class gitu... Hee... Terima kasih kepada gadis ini sebab bermurah hati belanja kepada kitorang.  Hehehe
Again Alhamdulillah.
da makin kamceng dengan kakak kesayangan kitorang. HAHA!

 with  mimi kesayangan yang banyak mengajar erti keSABARan..Hee =D 

  ntah pape je makanan kat Food Village.. orang cakap sedap, tapi bagi aku TIDAK la sangat ;) haha

mimi ambik gambar masa ni, orang lain sibuk buka puasa ;( so ade kitoang berempat je la. And awak si tudung merah tu. pandang la bawah ni! HAHAHA! 

Congrats! Hee, yes! She pregnant !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... free counters